مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-16حوادث

محدودیت های ترافیکی مراسم راهپیمایی 27 آبان در تبریز  


سرپرست پلیس راهور آذربایجان شرقی محدودیت های ترافیکی مراسم راهپیمایی 27 آبان در حمایت از مردم غزه در شهر تبریز را تشریح کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست پلیس راهور آذربایجان شرقی محدودیت های ترافیکی مراسم راهپیمایی 27 آبان در حمایت از مردم غزه در شهر تبریز را تشریح کرد.

سرهنگ فریدون قنبر زاده اظهار کرد: مراسم راهپیمایی 27 آبان روز شنبه در حمایت از مردم غزه همزمان با سراسر کشور در شهر تبریز برگزار خواهد شد.

وی افزود: محدودیت های ترافیکی روز 27 آبان از ساعت 8 صبح در محدوده ی مرکزی شهر و مسیرهای منتهی به مصلی اعظم اجرا خواهد شد که به شرح ذیل است: 1- سه راهی خاقانی به سمت میدان ساعت 2-میدان ساعت به سمت مصلی 3-چهار راه باغشمال به سمت میدان ساعت 4-تقاطع شریعتی به سمت مصلی 5-میدان نماز به سمت سه راهه امین و شریعتی 6 – والمان به سمت مصلی وی خاطرنشان کرد: از ساعت 6 صبح روز شنبه نسبت به پاکسازی مسیر راهپیمایی از میدان ساعت به سمت مصلی و سه راهه امین به سمت مصلی و شریعتی به سمت مصلی اقدام خواهد شد.

از شهروندان تقاضا داریم مثل سنوات گذشته همکاری لازم با پلیس راهور را داشته باشند تا مراسم به نحو احسن و باشکوه تر برگزار شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی مراسم راهپیمایی 27 آبان در تبریز  

محدودیت های ترافیکی مراسم راهپیمایی 27 آبان در تبریز